onsdag 14 september 2011

Varm och go ska mamman vara?

Går omkring och sprider min värme men fryser själv. Tycker att det är dragigt här. 38° feber. Ont i hela kroppen men mest i ögonen (blir alltid så när jag får feber).

Min cykel blev stulen men hittad igen. Mycket på jobbet, hemma är ungarna och Mannen underbara. Jag vill inte vara en varm mamma som fryser. Tycker patetiskt synd om mig men mitt i alltihop så rodnar jag och kommer på att detta faktiskt är övergående. Möjligtvis har jag Storebror som varm kompis imorgon. Kan bli jättemysigt. Nu ska jag vila ögonen. Varm kram till er

3 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Synd att folk inte kan skilja på mitt och dit!
Krya på dig kära vän, hoppas att du snart känner dig bättre.

Kram
K

mammaxtre sa...

Krya på dig!

KaosJenny sa...

Riktigt trist, men ännu roligare att hitta den igen Katarina
Jag tror jag blev frisk av er omtanke tjejer. Tack. Kram