fredag 19 oktober 2012

Fart och fläkt men varm i hjärtat...

Och livet bara rockar på. Födelsedag i onsdag och detta är en underbar familj att fylla år i. Presenterna är personliga och kramarna många. Det känns alltid som enormt många människor när de kommer in med sina fina gäsp-ansikten och sjunger. Varm i hjärtat blir man.

När det gäller jobbet däremot så kände jag ungefär alla känslor under en dag. Kontentan blev att jag blev full i skratt då det var så galet. Nästa år tror jag att jag tar ledigt på födelsedagen.

Och så tonåring och nästan tonåring. Det är härliga utmaningar att hänga med men riktigt roligt. Jag har hittat en guru som funkar fint, Helena Harrysson. En kvinna med enorm klokhet. Hon har skrivit två böcker som jag blir varm i hjärtat och ler av att läsa.

Och fylla år, det är ju för härligt. Massor med grattningar på facebook från människor som betytt/ betyder mycket, som gjort avtryck på en massa olika sätt. Att le igen.

Imorgon har jag bjudit in till 42 årsmiddag. Hösten har varit så regnig och trist så jag tänkte att det är läge för att liva upp den lite. Det blir en massa folk så vi behöver laga mycket mat. Nåja, på rullande stenar växer ingen mossa och varm i hjärtat är jag hela tiden. Sköt om er. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott. 42-årsmiddag låter som en bra idé. Så kravlöst, inte ens nästan jämna år. /Krill