torsdag 26 december 2013

En annan dag...

Ska jag uträtta underverk. Det är inte idag. Idag har vi varit ute och grillat, resten av tiden har jag byggt Lego. Tjoho, det gjorde jag igår också, hela dagen. Dessa underbara små puckade plastbrickor som man kan göra allt möjligt med. Bara fantasin sätter stopp. Ett otroligt effektivt sätt att slappna av på när december varit lite hysteriskt.

Jag har fastnat totalt och njuter. Visst måste det som är meningen med julledighet, att man verkligen tar ledigt från allt. Barnen kommer och går, Mannen ler och jag bygger vidare. Vuxna kan också roa sig :-). Hoppas att ni har det lika lugnt och skönt. Kram

4 kommentarer:

Perny sa...

Förutom att vi kört en massa bil idag, så har vi verkligen slappat. Tittat på teve, plitat i text, surfat. Sonen fick också lego i julklapp, men sådant där programerbart, så det kan verkligen vara intressant upp i åldrarna :D

Libra sa...

Slappa och ledig, de två orden borde vara en ledstjärna för hur man ska vara under jul och nyårshelgen.
Fortsätt bygga lego du. Och fortsätt att bara må bra. Kram =)

kalebass sa...

Låter som ett alldeles utmärkt sätt att varva ner på. Har man ingen korkek att sitta under så är lego inte alls dumt att koppla av med... God fortsättning, och kram på dig !

KaosJenny sa...

Härligt Perny! Kör igång och se fram emot riktigt fina Legostunder du om gossens intresse håller i sig...
Tack Libra, jag slappar och är ledig allt vad jag orkar :-)
Precis kalebass, det är ett högklassigt sätt att koppla bort allt vardagligt vanligt stressaktigt.
God fortsättning på er kram