tisdag 31 maj 2016

Dags att komma nu...

Det där med teknik är ett lite speciellt kapitel för kaosmodern. Det mesta som kan gå dåligt brukar gå dåligt och jag brukar bli arg redan innan jag ska göra något, i förebyggande syfte.

Det här innebär så klart att jag inom det tekniska området är totaltraditionell. Inte när det gäller kön och teknik utan när det gäller mig och teknik. Tycker till exempel att det bara borde finnas en sorts mobiltelefon o att den borde hålla för evigt.


Just när jag börjat samsas med nya mobilen så hittar Storebror helt magiskt min gamla telefon under ett säte i bilen (säger en del om hur ofta . Ja men det är så dags att komma nu, nu är det för sent...

Någon ska ju vara sist med allt o när det gäller teknik ska det nog vara jag. Jag kan ju andra saker, som att eh, hm..   Prata ;-)  Ha en trevlig kväll på er, kram 

Inga kommentarer: